Omschrijving
Geloof jij ook zo in onze Klantteams waarbij dienstverlenende proposities, persoonlijk en relevant klantcontact centraal staan? Weet jij het verschil voor de klant te maken door zijn of haar vragen en knelpunten slim en snel op te lossen?
Over de functie
Als Persoonlijk adviseur Wonen ben je het eerste aanspreekpunt voor de klant, jij bent hét gezicht van bank. Je zorgt voor een optimale klantbeleving via alle kanalen (telefoon, winkel, chat). Je hebt daarnaast een specialisatie op het gebied van hypotheken en wonen. Je bent in staat de impact van de adviezen te overzien en geeft zelf ook deeladvies aan klanten, bijvoorbeeld aanpassing van hypotheken en afdekken overlijdensrisico. Je bent alert op lokale ontwikkelingen en signaleert trends uit klantgesprekken. Deze inzichten deel je met de collega’s van het klantteam om de dienstverlening te verbeteren of marktkansen te benutten. Je bent samen met teamleden zelfsturend en flexibel inzetbaar binnen de winkel.
Jouw kwaliteiten
Je bent klant- en resultaatgericht, kan goed luisteren, in staat zelfstandig te werken en neemt graag het initiatief. Geen vraag of probleem is voor jou te moeilijk of onhaalbaar. Ook ben je in het bezit van adviesvaardigheden (inventariseren, analyseren, adviseren en nazorg). Door snel te schakelen ben jij in staat iedere klant te helpen met zijn/haar vraagstuk. Tevens ben je in staat om kort-cyclisch te werken (Continue Verbeteren). Herken jij je in deze omschrijving, dan zoeken we jou!
Bij de bank vinden we aandacht belangrijk. We geloven in mensen met dromen en ambities, in mensen die willen groeien. Kortom: we geloven in groei door aandacht. Dat is niet nieuw, het zit al 200 jaar in ons DNA. We noemen onze adviseurs, en dus ook de mobiele adviseurs, daarom ook ‘groeicoach’. Als groeicoach ga jij het ‘echte’ gesprek aan met de klant. Over wat de klant belangrijk vindt in het leven, wat zijn dromen en doelen zijn. We helpen de klant graag met het realiseren van deze ambitie.
Functie eisen
– Hbo werk- en denkniveau;
– In het bezit van de diploma’s WFT Basis, WFT Schade, WFT Vermogen en WFT Hypotheken met het streven WFT Inkomen ook te behalen;
– Flexibel qua werktijden zoals koopavond en zaterdagen en flexibel inzetbaar voor werkzaamheden Klantteam.
– Ervaren met en krijgt energie van direct klantcontact, zowel fysiek als telefonisch;
– Woonachtig in de omgeving van Hilversum en kent de lokale en regionale netwerken.
Arbeidsvoorwaarden
– Uitstekend salaris
– 13e maand
– Persoonlijk budget
– Pernsioenregeling
– Thuiswerkvergoeding
– Voldoende opleidingsmogelijkheden