Omschrijving
Dank zij jouw gevoel van gastvrijheid en aandacht voor de klant komen klanten graag naar het advieskantoor. Jij bent het gezicht van de bank. Ben je benieuwd naar de vacature? Lees dan verder.
‘Bij elke verandering in je leven zijn we er voor je.’ Dankzij jou kunnen we deze belofte aan onze klanten waarmaken. Als persoonlijk adviseur bouw je een band op met de klanten in regio Leiden. Op de momenten die er echt toe doen, sta jij er.
Geldzaken betekenen voor iedereen, in elke levensfase weer iets anders. Gelukkig voor onze klanten ben jij altijd de buurt. Soms letterlijk in de winkel of bij een klantbijeenkomst die je organiseert. Dan weer via de app Eén-tweetje of telefonisch. Steeds weer heb je bruikbare adviezen paraat, bijvoorbeeld over sparen en verzekeren. Je leert jouw klanten kennen en staat ze proactief bij in goede én slechte tijden. Zo speel je een grote rol in onze missie om bankieren weer verrassend normaal te maken.
Afwisselend? Reken maar. En het leuke is dat je deze baan zelf nóg afwisselender kunt maken. Je krijgt namelijk veel ruimte om initiatieven te ontplooien. Misschien wil je in jouw regio wel een workshop organiseren over geld, wonen en levensgebeurtenissen. Of vind je het leuk om klanten te helpen die bezig zijn een bedrijf op te starten? Er is van alles mogelijk en we heten jouw ideeën van harte welkom.
Functie eisen
– Minimaal MBO-4
– Bij voorkeur ervaring met direct klantcontact, zowel ‘live’ als via de telefoon, bijvoorbeeld in een winkel, horecabedrijf of hotellerie.
– Een flexibele instelling: je vindt het prima om regelmatig op een koopavond en zaterdag te werken.
Arbeidsvoorwaarden
Aangezien dit een werving & selectieopdracht betreft liggen de salarisonderhandelingen bij de opdrachtgever. De arbeidsvoorwaarden zijn uitstekend. Denk hierbij aan een 13e maand en een individueel keuzebudget (IKB). Er is een goede balans tussen werk en vrijetijd. Jij bepaalt – in overleg – zelf waar en wanneer je werkt.